torsdag 20 maj 2010

Att börja

Många tycker sig veta precis vad man ska börja med för att få igång en blogg så att det genast strömmar in massor av trafik. Jag är absolut ingen mästare på det, men jag vet hur det jag gör funkar för mig, och det tänkte jag dela med mig av.

Olika människor satsar givetvis på olika saker när det gäller inkomster. En del använder sig av reklam medan andra säljer någon produkt eller är med i något slags nätverk.

En bra sak att börja med är i att skaffa sig en hemsida eller blogg. Blogg kan skaffas gratis på tex:

Jag tänker inte göra någon lista nu. Att skapa en ny blogg är något som de flesta kan, och kan man inte, är det inga problem att lära sig. Bloggar kan göras många. Bara för att man valt en, behöver man inte behålla den hela livet. Nästa inlägg kommer att handlar om ett sätt att skaffa sig trafik till sin sida.

/Sebastian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar