söndag 23 maj 2010

Clickbank

Många av de som säger sig tjäna allt ifrån 9 000$ - 100 000$ i månaden använder sig av Clickbank.
  • Gratis att gå med
Där hittar man olika online-produkter som man själv kan marknadsföra åt andra som 'affiliate'. Eller också kan man som 'vendor' lägga ut dina egna E-böcker där och ge provision till alla som säljer dem åt dig.

Jag kommer prata lite mer om detta i kommande inlägg, så börja inte slänga ut pengar på Ads innan du vet vad man ska kolla efter.

/ Sebastian

2 kommentarer:

  1. Du har såå bra och fin blogg! jag följer den via bloglovin, så jag läser den ganska ofta.
    Om du vill och kan så kan du ju börja kika in på min blogg åxå! :) :D
    ______________________________________________________

    www.lillaias.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej igen :)

    Hur går det för dig med TWR-"bisnissen"? Jag hade ju turen att få vara med när du fick din första eller andra träff... och jag lovade ju att jag skulle hålla lite koll på din sida :)

    Jag börjar själv känna mig mogen att ge mig in i det här nu, självklart i förhoppning att det ramlar in några kr då och då.

    Därför är jag nyfiken...

    SvaraRadera